Annat skräp att veta

Ullared blev inte den 14 som det var sagt först, utan det blir den 15:e December istället. Så då ska man spara lite cash så man kan handla lite julklappar. Men är det någon som har några ideér på vad man kan köpa till mor, far, bror och till Patrik i julklapp? Behöver gärna lite hjälp på traven, börjar bli dags att för julafton snart. Och då ska julklapparna bli klara.

Men 28 december är inte ändrat.. Då ska jag, Patrik, Stoffe och Eve ska på hockey i GBG. Vi ska se på Frölunda - Färjestad. Och självklart så är vi alla 4 fbk-fans! Heja Färjestad förfan! Sen efter matchen så ska vi sova gött på hotell, hoppas på att vi ska få sitta vid baren och mysa också (: Eller någon pub kanske? Skoj kommer vi säkert ha! Eller jag vet att vi kommer ha det ;b

Thailandsresan hvet jag inget om än, men det kan komma kanske. Ingen som vet än hur det blir. Vi ska minnsan se till att jag och P blir med? Inte sant Emma? =D


Sen har vi ju nyår kvar på året. Vad händer då folket?! Kanske blir vara hemma och mysa me dälskling, han ska ju jobba dagen efter. Börjar på sitt skift, första förmiddagen då (Y) Stackarn.. Så folket, vad fan händer? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0