At the House

Sitter nu hemma i huset och känner lukten av god mat. Men den är inte klar än, men det dröjer inte heller tills den är klar. Putte kommer strax hit också, för att äta god mat. Sen får vi se vart det blir, har inte hört något. Patrik har inte heller sagt vad som händer, så vi får väl se. Kanske skulle göra något med E & B? Pojkarna kanske har talat, vad vet jag? Det jag vet just nu är att jag kommer få god mat, Patrik kommer snart, det är nyårsafton ikväll/natt och mitt nya liv börjar imorgon. Inte så pjåkigt va? Nej, trodde väl det. Ingen ynka liten irriterande människa ska förstöra detta, mitt nya liv börjar imorgon så börja inte med att förstöra det! Du kan hålla dig borta så länge som möjligt. Helst föralltid! Men jag ska inte sänka mig själv och bli arg nu, jag ska ju vara glaaaaad! :) Det är jag ju, och senare så kommer vinet fram.. Och det tackar man inte nej till, 3 liter vitt vin till mig. Ja tack! Men ha en bra kväll, vissa iallafall.. Så hörs vi framöver när tiden och lusten finns.


Gott nytt år och gott nytt 2010! å



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0