Det blev spruta

Jaaa, det blev spruta tillslut. Så nu har jag lite ont i armen, eller rättare sagt så är jag öm.

Och det blev kalas, massa godsaker bjöds det på. Sen så blev det pizza med Annika, Emma och Ann-louse.. Och patrik såklart.. ;b Och sen åkte vi hem, men jag åkte hem till mamma och pappa istället. Va där ett tag, sen åkte jag och träffade Sofia. Massa kul hade vi, och det gillar jag! <3

Men nu sitter jag ensam i lägenheten och funderar på vart jag ska sova. Har inte bestämt mig, vill både sova här hemma (men får sova ensam, patrik jobbar natt...) och i huset hos mamma och pappa.  Men det är träligt att trampa in hemma bara så rambo börjar skälla så jag väcker hela huset när de ligger och sover. Saknar huset på Björnvägen lite faktist :/ Men får väl va där hela dagen imorgon istället, och kanske sova kvar(?). Jag är nog ledig imorgon med, finns inte speciellt mycket att göra. Ska räkna plastsaker, och det tar inte så lång tid. Då kan jag lika gärna göra det på Torsdag eller Fredag.. Då kan jag jobba =b Känner att jag behöver en ledig dag till, och så ska jag städa mitt stökiga (vet ej hur det kan bli stökigt, när jag aldrig är där) rum.. Och rensa ur min garderob, det behövs kan jag säga. Så någon som vill ha lite kläder, så får ni gärna kolla genom det. Hahaha, finns säkert sånt jag aldrig använt.. Men nog om det!

Nu ska jag väl försöka komma på andra tankar...  Sen hoppa i säng och försöka sova!
... Jag är en stor tjej, jag kan klara mig själv.
Jag är en stor tjej, jag kan klara mig själv..
:'/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0