DU OCH DIN PARTNER

Vad heter ni? Sara & Patrik
Hur träffades ni? Genom Sofia, tack S! :p
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år och 3 månader.
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja :)
Har ni barn? Nepp
Har båda körkort? Japp :D
Vem kör bäst? Beror på vart man kör :p
Kommer du ihåg er första kyss? Ja <3 
Vem sa "Jag älskar dig" först?
 Patrik <3 
Vem är äldst? Patrik :p
Vem fyller först på året? Patrik :b 
Vem är längst? Patrik bajs korv :)
Håller ni handen på stan? Jarå, när vi vill det så :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, lite grann kanske :p
Vad har ni gemensamt? Boende, sporter :p Ofta jag vet :D
Blev du kär i första ögonkastet?
 Jaaaaa! =D
Har ni någon speciell låt? Timbaland - The way i are
Har ni några "fri kort"? HAHA! Nej, inge dummheter här inte :D
Har ni stora framtidsplaner? Beror på hur stora :D
Har ni gråtit i varandras armar? Det har vi nog gjort.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, han följde med min famiöj till Egypten
Vilket är ert bästa minne? När vi låg i hans säng i Ghn, och bara kolla på varandra och kände pirret innan vi blev tsm :)
Vem lagar bäst mat? JAG! Jag är kock!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jadu, tv mys :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jaaaa :) 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
8-9 km :p
Blir du lätt svartsjuk? Beror på vem och vad!
Brukar ni bråka? Småtjafs blir det alltid :p
Ringer eller SMS;ar ni mest? Beror på vad man vill :P
Brukar nån av er prata i sömnen? Patrik gör nå underliga ljud för sig när han snart ska vakna!!! :p Han är lite speciell,  men jag älskar han :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0