Fredag.. Välkommen!

Klockan ringde 06.00 och då var det dags att gå upp. Men strax innan klockan ringer så kommer älskling hem från sitt nattskift. Dagen var lång, kändes det som iallafall. Jag är inte van att gå upp så tidigt på morgonen.. Haha! Men jag slutade klockan 13.00 idag och det var skönt. Efter jobbet så åkte jag och lämnade in mitt CV till Pekås och Ica och hoppas på jobb efter nyår. Har ätit lite mat också, för karln i hemmet lagar förfan inge mat. Men husfrugan ska laga mat till karln. Typisk forntida regler.. Frugan är hemma i hushållet, och karln är ute och arbetat. Jag kan leva med det! 

Är nu hemma i lägenheten och ska duscha och vila lite tills jag ska till mormor och äta pizza med henne och Rambo innan idol! Vi får vl se om patrik blir med eller inte, vet inte vad han ska göra. Han kanske ska iväg till en kompis och ha lite skoj. Vi får väl se, han har inte sagt något. Och jag ska hinna gå ut med Rambo (som är hos mormor) innan idol också. (: Heja Calle ffs! ♥

Men nu ska jag vila lite, är svintrött. Eller hitta på något annat lugnande.. Kanske drar till bowlinghallen och gör några slag. Hör av dig vettja, jag blir glad då. Hur blir din fredag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0