Goddag

Hejdär.
Jag har städat hela förmiddag, och fick faktist hjälp av Patrik. Inte illa va? Nej, han kan om han vill. Men jag tjatade lite på han, annars fick han ingenting gjort =) Men sen har vi handlat, och nu ska jag börja med maten. är hungrig redan, haha.. Blir spaghetti och köttfärssås - Mummmmssss!!!

Men sen ikväll så bjuder mamma oss på mat! Fläskfilé (med ädelost och sånt som hon har snittat), hasselbakspotatis (eller hur dert stavas) mm. Gud, det vattnas i munnen på mig redan! Men jag ska dit efter jag har ätit lunch, sen åker Patrik till Ghn tror jag. Sen kommer väl Patrik hem till min mamma för att också äta. Sen får vi se vart jag/vi firar nyår. Lite vin ikväll skadar inte, mummssssssss!!


Nej, nu ska jag börja med maten. Hörs vi inget mer idag/kväll så gott nytt år på er!
 Imorgon startar det nya livet! Kraaaaaaaaamar.


Kommentarer
Postat av: belinda

sv: jaaaa de är dig jag menar ;D

2009-12-31 @ 16:57:54
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0