Godkväll, Söndag

Har hur många bilder som helst ifrån juldansen, en del bilder är bra roliga, en del lite intima (för folk som redan har en partner) och sånt. Lite skoj att se, hur folk egentligen håller på fast de redan har en partner. *asg*

Men nu sitter jag hemma i lägenheten. Har packat och så lite saker som ska med imorgon till Götet. Men innan det så blev det film med Tolan, det gillar jag. Men jag ska väl försöka lägga mig snart, ska försöka fixa lite med ipoden.. (igen!) Få in lite mer musik skulle inte skada, har lite att välja mellan. Så det blir att fixa det, seda sova. Sen upp imorgon för att åka till Göteborg, och handla och fixa massa. Så, vi får se om jag hinner skriva lite här. Ska iallafall starta datorn och se om jag har fått pengar. Men annars får ni ha en bra dag imorgon, och så. Själv myser man på hotellrum på natten efter en förhoppningsvis bra match :) Puss och Kram på er!




PS! Surre tror att han är grym.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0