Hej Onsdag

Vaknade med huvudvärk och tät näsa. Sprutjävel säger jag, jag som ville ha något att göra idag. Eller jobba och tjäna lite pengar. För följa med till Thailand vill jag, om vi ska bli med dvs... Grrr på sprutan, men skönt att jag har tagit den nu iallafall.

Men jag vaknade vid 11.00 och gick upp då. Var tyst som musen för Patrik hade kommit hem efter nattskiftet så jag försöka vara tyst iallafall. Jag skrev en lapp till han, som stod att jag är på Björnvägen och dolar massa.. Men det blev lite mat här, sedan drog jag och mamma till stan (alltså, Filipstad för er som inte fattade!) och handlade. Sen så åkte vi hit igen, och jag ska faktist börja med min städning. Förstår fortfarande inte hur det kan bli så stökigt när jag typ aldrig är här, eller sover här längre. Skumt. Och sen frågade Puttemupp om jag skulle med till bowlinghallen vid 17.00.. Kanske sa jag, om jag hinner klart. Vill bli klar! Jag är sån som vill göra klart det jag påbörjat.. Jag får väl börja nurå med städningen och garderbrensningen.. Städningen först iaf! *suuuuuck!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0