Hemma!

Och sitter hos mamma och pappa, grymt skönt att va hemma. Men jag ska handla lite, sen åka hem till lägenheten. Men först bränna ut lite gamla filmer, som jag och älskling ska se på. Sen blir det nog sova, är svintrött redan nu. Hur ska jag orka kolla på film egentligen?

Men jag har iallafall köpt min telefon nu, näjd som fan är jag. Den ligger på laddning, så tar väl den ikväll eller imorgon. Love love love...

Nej, nu ska jag gosa lite med Rambuuuuu, sen kila mig bort. Ha en bra kvälll, för det kommer jag ha. Och imorgon ska jag sooova lääääänge!! Tjo




tönt tönt tööööönt


Kommentarer
Postat av: belinda

vem är tönt ?:S

2009-12-29 @ 23:10:30
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0