Klar

med städningen iallafall. Ska väl duscha också, sen se hur min arm ser ut. Det är säkert blå, stort fet blåmärke.. Perfekt till jul nu och allt. Men det finns ju smink som tur är.. Sminka över det!
 Men imorgon så kommer mina släktingar hit! Saknar dom massor, så kommer vara skitglad när jag får träffa dom.  Från Avesta kommer Tomas, Henrik, Magnus, moster Carola och Torsten. Från Göteborg kommer Moster Jessica, Elin, Fanny och Mattias. Träffar dom aldrig, så det kommer bli kul att se dom. Så imorgon är det släktmys, och sen är det julafton med släkten på Torsdag! Riktigt juuuuulmys!

Har städat lite, både i mitt rum och i lägenheten. Det luktar gott iallafall nu, men vi får väl se hur det kommer se ut sen när hjärtat har varit hemma. Ni som är sambos vet väl hur det är? ;b

Men nu ska jag duscha, sedan ut och hämta mina sötisar..
Sedan blir det hem och sova, i den rena lägenheten.. Med hjärtat! Tjova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0