Lördag

Hejdär.
Gårdagen blev helt okej, tyckte jag iallafall. Men slutade i kaos, så jag är inte förvånad för fem öre. Jag åkte till mormor, åt mat med henne och gick ut med Rambo och så som jag skulle. Sen va jag social med henne en stund till, och sen så blev jag bjuden till Ghn till Ann-Louise för att se idol där med Annika, Patrik, Emma och Ann-Louse såklart. Istället för att vara hemma själv, så drog jag dit. För ingen hade frågat mig om vi skulle hitta på något eller nått. Så som sagt, jag drog till Ghn för att slippa va ensam. Självklart så vann Erik på idol, fyfan säger jag! Jag höll nästan på att gråta av sorg när de sa vem som vann.. Självklart så blir det aldrig den jag hejar på, inte förvånad. Jävla Idol 2009, fel människa vann. Men jag tror att det kommer gå bättre för Calle fast han blev 2a bara. Så har det blivit de senaste åren iallafall. Så fuck you Erik!


Men idag så har jag inga speciella planer. Jo jag ska på gymnastikuppvisning som är i sporthallen klockan 14.00. Jag ska väl göra mig klar typ närsomhelst. Har lite att göra.. Sen så ska jag väl hem till mamma och pappa, för de kommer hem idag också. Träffa min goseRambo med! Puss på't! Men vad händer annars en Lördagkväll? Någon som har några pplaner, isåfall vadå? :) Men vi hörs sen, nu måste jag göra mig klar. Puss va!!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0