Lyckat!

Knäcken blev faktist lyckade! Så goda aå jag åt massor!! Har redan ont i magen av för mycket knäck! Litet men så gott, och så mycket buksmärtor av knäcken. Nu vet jag vilket täcke jag ska ligga under inatt när man har lite ont i magen, jo älsklings! Ska visa lite kärlek på mitt sätt! HAHA

Men nu sitter jag och kollar på tv och inväntar Greys som börjar kl 21.00. Sen blir det nog mer tv efter greys, men vi får väl se hur trött jag är.. Är lite trött nu :/ John kanske kommer extra tidigt ikväll? Godkväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0