Måndag

Jobb jobb jobb! Har jobbat sen 07.00 imorse och är nu hemma hos mamma och pappa på lunch. Patrik lagar ju aldrig mat till mig, så man får äta här istället. Men ska väl jobba till 16.00 idag, och sedan ska jag hit och se på OTH och GG (missa det igår).. Det blev ändrade planer, vi åkte och hämtade en folkracebil (Emmas, för jannes bil hade stannat) och drog hem den. Tror det är Emma som körde sönder bilen! Hahaha! =) När jag slutar så blir det tvn, som jag skrev nyss och sen blir det hem till lägenheten för att packa upp mina saker som jag ska lägga in i garderoben.. Massa kläder alltså! (: Sen blir det en tidig kväll, för imorgon bär det av till Ullared!!!!! Skoj skoj skoj! Blir ett gäng som drar iväg, ska nog bli härligt och massa trevligt!! :D 

Nu ska jag kolla vidare på datorn lite. Sen åka och jobba, jippie! (Y)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0