Oerhört roligt

Uppvisningen var bra, vissa personer var bättre än andra och sen fanns det sånna som inte ens kan någonting. 3 2 killar som var med i "de bättre" syftar jag på. Och sen en annan sak.. Fyfan för folk alltså, inge vett överhuvetaget.

Men jag åkte hem till mamma och pappa en stund för att säga hej och så. Sen åkte jag till lägenheten nu igen. Så sociala så... Jag är inne i någon surdag idag, är sur och grinig på Patrik för det lilla minsta. Men vissa saker är väldigt förstårliga varför man blir sur. Bland annat när han inte kan ställa upp för mig, men för andra så ställer han upp för. Typiskt karlar, när man vill göra något kul... Men jag älskar han för det. Och jag kommer nog ha lika roligt ändå skulle jag tro eller om inte ännu roligare och mysigare, med mina älsklingar så har man alltid kul! :D
 Men tur så ska jag på julbord ikväll, med mina älsklingar. Det gillar jag, massor!! Tur att det finns riktiga människor som man kan lita på iallafall, härligt! (: Bli på lite gladare miner, försöka iallafall. Sen får vi se om det slinker ner nån cider, eller 2! :) Hihihiihhi.. Ha en bra kväll för jag kommer ha en underbar kväll! :D Hejdå.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0