Ser i syne, hela tiden..(?)

Har lagat med med Patrik, och vi åt potatis, sås och kassler. Enkelt, men gott. Mättade lilla magen iallafall.. Och nu sitter vi framför tvn och ser på fim. Eller jag ser på American pie, den senaste. Och jag är svintrött, ögonen går i kors på mig.. Ser fan i syne hela tiden.. Men resterande av kvällen blir massa tv slöande nu i soffan med älskling här hemma i lägenheten :) Sen sova, och sen göra sista arbetstimmarna imorgon innan  det är dags att ta helg! Fy fan vad gött säger jag!!!! 

 Vad händer imorgon folket? Eller rättare sagt, i helgen? (:

Godnatt.
P <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0