Söndag

Hejdär.
Är faktist bra sleten, fykatten på det alltså. Men jag skulle bara säga att jag håller på att färgar mitt hår nu.. Eller T gör det på mig, hon är bra nöjd att få mig brun igen. Hon är så glad! Kärring som övertala mig, men jag saknar faktist mitt bruna. Så det var bara bra att hon övertala mig om det, tack T! :b Så hello brownie (again!).. Fan vad jag byter färg, jag kan aldrig bestämma mig =)

Men jag har inte gjort så mycket idag än.. Ska på kalas om en stund, min farmor ska vi fira. Så får träffa lite släkt. Älskling jobbar, så han får inte bli med. Men ikväll så ser jag fram emot GG.. Så ska ej missa det! Det är very important. Med vem eller vad jag ska se det med vet jag inte, kanske själv också med min godispåse? Hmm.... Det spörs!

Nej, ska kolla runt lite mer på  internet innan det är dags att skölja ur den bruna hårfärgen.. Ni kan få se på resultat när jag har gjort mig iordning för kalaset om jag har tid. Ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0