Spontan shopping

har handlat lite grejer åt Rambo, Pappa och brorsan. Julklappar liksom.. Bara julklappar till mamma och Patrik kvar, någon som har förslag? Ska nog köpa till dom när vi drar till Ullared.

Men jag har handlat för nästan 2000 kr idag.. Usch vad fort pengarna kan gå åt, men vadfan... Man köper ju saker man vill ha. Så jag har handlat mig ett par skor, grymt sköna är dom. Ni kan se hur dom ser ut på länken om ni klickar HÄR. Sen har jag köpt mig ett par blanka leggings.. Sen ett baslinne som kostade 99 kr. Och självklart en skitsnygg stickad grå tröja. Hittar tyvärr ingen bild på den, eller länk heller för den delen. fan också! Sen 2 presenter till pappa pch brorsan, men det nämner jag inte här. Kan ju vara någon som läser.. Sen var det väl inte så mycket mer direkt antar jag. Jo, en skitsöt sak som kommer hända på julafton. Jag har köpt tomtekläder till Rambo..


Fast bra mycket mindre, och självklart utan skägget,
han kommer vara skitsöt
!


Men nu ska jag försöka packa ihop lite grejer här i mitt rum innan det är dags att åka hem till lägenheten och dola lite. Kanske innebandy i sporthallen? Vi får väl se! Huhuhuhu.. Nej, har bra mycket att göra nu. Ha det gott, så hörs vi förhoppningsvis senare om jag känner för det ;b Ciao.


OBS! Imorgon är det sprutan som gäller... :/
(Om det inte är slut såklart, brukar ha den oturen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0