Tack

Nu har man minnsan firat jul, men vad händer nu?
Har försökt fixa lite med Ipoden, men musik funkar bra. Men sen filmer och videos kan jag inte med. Någon som kan, så säg gärna hur man gör.

Har iallafall fått massa pengar, parfym, lotion, shower gel, mixer, handskar och lite sånt. Men får väl mer imorgon när vi ska till farmor och farfar. De har säkert också lite juliklappar att ge. Men pengarna jag fick så blir det antingen köpa en ny telefon, eller en utomlandsresa. Har råd med båda såklart, men vilken av dom kommer att gå först? Det är frågan!


Nej, tala lite med mor och far. Sen får vi se vad som händer..
Tjollahoppsansa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0