Tidigt!?

Det är ju så att vi ska till Ullared imorgon med Annika, Ann-Louise och Emma. Men det negativa är att ska åka grymt jävla tidigt! Klockan 03.30 så ringer klockan att vi ska gå upp, göra frukost och ta med oss. Klockan 04.10 så åker vi till Grythyttan för att byta bil. Men jag tar faktist med mig kudden, för jag och Emma ska sova som grisar i baksätet. Eller hur Emma? :D Det är för tidigt för oss.. Tar du med dig täcke också eller? ;b Hahaha.. Någon som ska ha något från Ullared så säg till i tid tack! Nej, men detta kommer nog blir bra tror jag eller jag vet! :) Köper de 2 sista julklapparna i Ullared, och sen är jag klar. Slipper jag tänka på det mer, det jag ska tänka på sen framöver är att spara pengar. För det kan ju bli en utomlandsresa till ett av de varma ställena :b Men det är ingen som vet det riktigt än, det väntas och ses senare hur det blir med det.
 Men resterande av kvällen så blir det väl bara chill antar jag. Ska ju upp tidigt som sagt, blir nog lite sömn. Om en stund så kommer nog C och V utanför för att säga hej, och lämna tillbaka mitt headset. För det behöver jag imorgon om jag ska åka bil så länge... Sen så .. Blir det nog sova antar jag. Vad annars förutom tvn dådå? Nej, du ser.. Inte så mycket mer! Men kan återkomma imorgon kväll (om det inte blir försent) hur dagen har gått och vad jag har handlat osvosv. Kan nog skriva på nått sätt (: Men ha en bra kväll, för nu ska jag försöka packa in mina grejer i garderoben. Mina miljoner kläder! ;/ Men fruntimmer ska ha mycket kläder, för är vi bra på. Iaf att handla sånt ;b Nej, godkväll vettja. Återkommer när det finns något att skriva eller när jag har tid. Puss



I know you love me.



Kommentarer
Postat av: Belinda

grymt kul med ullared !! :)



när vi åkte i sommras gick vi upp halv 3 på morgonen vart typ bara 3 timmars sömn den natten , o stackars erik som skulle köra ;) haha!

hoppas du hittar en massa roligt :)

2009-12-14 @ 21:13:27
URL: http://belindaasiren.blogg.se/
Postat av: Emma

vi ska sitta längstbak o sova som två grisar ;D fy fan va gött det ska bli o sova när de andra får köra ;D HAHAHAH!!

2009-12-14 @ 21:21:14
URL: http://eemmalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0