Tisdag

Ja, ni vet ju hur det gic igår på matchen.. Eller de flesta vet väl hur det gick. För som inte vet så blev det 4-1 till Frölunda. Färjetsad åkte på stryk. Men hur fan kan Färjestadshejaklack beté sig egentligen? Det om säkert 30 tal poliser som står och håller koll, det är en skam för Förjestad. Att det ska komma snutar in i bilden också. Fy skam klacken, fy skam! :'/
 Men sen efter matchen blev det äta på MAX, sedan hem och byta kläder så blev det baren här nere på hotellet. Men sen vart vi så trötta så vi gick till våra rum och sov istället. Bra skönt var det, för jag längtade så mycket till hotellfrukosten. Och den har vi nyss ätit, sitter nu på rummet igen och ska packa ihop innan vi checkar ut. Jag har hunnit tagit mig ett bad, och nu har jag fått på mig kläder. Ska packa det sista och se, sen slöa lite framför tvn innan det är dags att dra. Sen när vi checkar ut så ska vi till stan! Jag ska kolla på en telefon, jag vill verkligen ha en. Om inte så får vi väl stanna i Öret på vägen hem, eller Karlskoga (beroende på vilken väg vi tar).


Men nu ska jag väcka Putte, för han har lagt sig för att sova efter frukosten. Sen få han att packa, så vi inte står ute för sent. Han är inte den snabbaste på denna jord, han är i samma nivå som en snigel när det gäller att "skynda" eller "snabbt". Då kan ni förstå hur segt det brukar gå. Sen äntligen ska vi väl ta oss till Nordstan för att se om det finns något att handla. Återkommer senare, när jag kommer hem eller har tid. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0