Alla är så jävla

Tråkiga! Jag har omkring 50 läsare (Ja, det stiger faktist!) och knappt några kommentarer. Så vi ska prova en grej. Har sett att många bloggare har gjort detta, så jag gör det jag med! För jag är nyfiken på vilka som läser min blogg :) Det finns ju sjukt många som inte kommenterar, så jag vet ju inte vilka ni alla är. ^^  Och jag vet att jag har gjort detta förut, men då var det inte en enda som hade skrivit. Dålig stil, bättra er! Fy skäms på er!

Så vi gör så här:
Skriv ert namn (eller kön, om ni inte vill skriva ert namn), ålder och vart ni bor.. Ni kan ju skriva i vilken stad, men bor ni i Stockholm så kan ni skriva vart i sthlm också! :) Om ni har lust kan ni skriva hur ofta ni läser min blogg också! T.ex. "Berta 75 år, Nacka, läser din blogg varannan dag" eller något liknande ;) Komigen, det kan bli skoj!



Kommentarer
Postat av: E

Emilia 16 år, Ghn, läser din blogg varje dag jag har tillgång till internet.

2009-11-06 @ 16:44:42
URL: http://miilaaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maria, 24 år, Örebro, läser typ varje dag!

2009-11-06 @ 16:52:37
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0