DON'T!

Det finns saker som inte borde ens existera här i världen, och folk som borde kunna förstå. Men gör de det, förstår du hur och vad allt innebär eller? Vad konsekvenserna blir? Allt leder till något negativt i slutändan, hur man än försöker och bryr sig. Bryr jag mig, så får jag bara skit. Vad fan ska man göra? Låta det va, och inte bry sig kanske så blir det bättre? Sen att man inte ens kan diskutera klart saken, lågt är inte det? Vuxna människor ska kunna diskutera och reda ut. Nej, skitsamma.. Jag orkar bara inte med, så nu bryr jag mig inte för tillfället! :) Du kan ju höra av dig när du inte hittar på saker och när du kan beté dig normalt.


Kommentarer
Postat av: Belinda S

vem? ;/

2009-11-20 @ 15:57:48
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0