Godmorgon Sverige

Skulle bara meddela att jag är vaken och ska strax dra till jobbet. Få ihop lite cash här va. det ska nog bli bra, pengar är bra att ha.

Men nu när jag satt och åt frukost så fick jag ett sött sms av älskling. Go han är! Jag har nog seriöst världens bästa pojkvän! <3 Och just ja... Idag har vi varit tsm i 2 år och 2 månader, kors vad tiden går fort. Stanna lite så man får hinna med! Älskling, du är bäst!
 Men efter jobbet så ska jag fort hit och äta mat (älskling lagar), duscha och göra mig iordning. För vid 6 tiden så drar vi till karlskoga för att se på Hockey. Bofors Bobcats - AIK! Man får hoppas på bobcats vinner nurå. Go go go! Men jag vet inte om jag kommer ha tid att skriva här sen, annars får jag skriva ikväll när jag kommer hem. Så nu måste jag rappa på lite. Ha det bra så återkommer jag när tiden finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0