Hejdär

Ska väl skriva lite om vad som händer idag.
Kan ta och börja med att jag bara har jobbat, ärir mat och duschat. Ska faktist göra mig iordning för min kusin fyller år. Grattis kusin på 20-årsdagen! (;

Sen efter det så ska jag väl försöka få i mig något att äta. Funderar på att laga hempizza till mig och Patrik. Men vi får väl se om han är hemma eller inte, för han ska kanske ut ikväll. Eller ut och ut.. Till Stoffe blir det isf (: Och då kanske jag får besök av nån liten tös.. :) Eller jag hoppas! Eller så får jag hitta på något annat, men det får vi väl se då. Nu ska jag göra klart det sista, för vi åker snart. BBL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0