Jobb Jobb Jobb

Fan, pappa sa förra veckan att jag skulle få va ledig. Men får jag det eller? Nej inte direkt. Får jobba istället.. Jag som hade hoppats på massa sömn och lugn dag/ar. Inte fått det på länge nu.. Sen att min morgon började ännu bättre, yeeeey! Blir såååå glad ibland!

Men jag vet inte riktigt vad som görs idag. Ska iallafall jobba ett tag till, sen ska jag nog hem och vara här. Sen får vi se vad som händer. Promenad igen kanske? Vi får höras mer senare om det händer nå skoj. TJOBRE!



Seriöst, jag blir så himla nöjd. Thanks hun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0