Julpyntet


Köket


Sovrummet


Vardagsrummet

Men jag måste säga att jag är inte klar. Det finns så mycket, men ändå så lite att göra. Som i köket (1:a bilden), så tomt. Ska upp med nå hyller och lite grejs på väggen till vänster. Och i sovrummet.. den vita "hyllan" som står till höger på bilden ska ner i källarn. Och ska övertala Patrik att hjälpa mig med en lampa i sovrummet, ska som hänga i fönstret. Och sen ska jag fixa en byrå så jag kan ha kläder här. Och sen sista bilden (vardagsrummet), han har massa flyttlådor kvar som han inte har packat upp än. Karlar är så sega! Morr på dom ibland.. Och sen apropå P. Han ska nog kanske spela en pokerturnering kl 19.00.. Sociala klubben, men han får väl göra det om han vill :) Kul att han har nått att göra =)
Och nu har jag fört över pengar till han också, så jag är 2000 kr fattigare. Bajs på det! Men så går det när man inte ska bo hemma längre... :) Vara stor och inte bo hemma hos mor och far längre :p

Men som ni ser så har jag en ny, jätte söt design. Och det tackar jag Frida Naess för. Tack Frida, den är jätte fin. Jag är faktist jätte nöjd! :)

Men nu ska jag övertala min karl att få lite saker gjorda här. Utan fruntimmers tjat så gör aldrig karlar nått.. Jo, ligger i soffan! Tur att vi finns alltså, har ordning här på jorden och det manliga könet. BBL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0