Kors då

Gårdagen blev lyckad, grymt kul hade vi. Eller jag hade det iallafall..! Men när jag kommer in på min blogg igen så hade jag några kommentarer. Vad kul! :) Ge mig lite mer va! Det är grymt kul med kommentarer..

Svar på några av kommentarerna;
matildac: idag ska jag mest ta det lugnt. Ska nog om en stund se på innebandy med en kompis, sen blir det hem till min mor och far och se på tv. Efter det ska jag väl till lägenheten och umgås med pojkvänne. Vad ska du själv göra?
Emelie Sehlstedt: I fredags så var jag nykter och körde på min pojkvän, så det inte direkt så värst mycket firande. Och igår så drack jag och hade kul med mina kompisar. Det finns bilder på min facebook och bilddagbok ifall du är intresserad. Länken finns lite längre ned på inlägget. Hur firade du din halloween?

Och idag ska ska jag faktist ta det bra lugnt. Fick skjuts av pojken hem till min mor och far, så jag sitter här ett tag. Ska väl försöka se till att göra något annat skoj snart, sen vid 15.00 ska jag nog till sporthallen för att kolla på när A-laget har hemma match. Efter det så följer Tolan med hem och ska se på GG här, och när det bästa programmet som finns är slut så ska jag nog tralla mig hem till lägenheten igen. Och hoppas på att min pojkvän är hemma och har tid, men det får vi väl se då :) Men det jag egentligen skulle säga nu var att bilderna från igår ligger nu på facebook (Sara Leppänen) och på bilddagboken (sooetnos) för er som är sugna på att se på lite skoj. Enjoy fuckers!

Nej, nu ska jag se till att få något gjort och sedan kila iväg.
Ha en bra dag. Puss


Kommentarer
Postat av: matildac

okejokej,ska kolla på innebandy :D

2009-11-01 @ 13:35:23
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0