Lördag

Alltså, det är mörkt ute redan och klockan är bara halv 4 på eftermiddagen. Kors i taket vad mörkt det ska va..
Men denna morgon blev tidig, fast jag skulle sova länge. Patrik tele ringde vid 09.00 på morgonen. Jag kunde inte somna om, så jag gick också upp då. Slog på en film, kollade på filmen Guldkompassen. Helt okej film.. Sen så klädde jag på mig, och sen drog jag iväg till ghn och åt frukost på fiket med Sofia. Det var gottigt, träffade också Tolis :)

Har faktist börjat julpyntat, ska väl fortsätta med det. fick lite hjälp av min mamma också. Ska hem till mor och far nu och hämta ner saker. Lägger ut bilder när jag är klar! :) Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0