Lungt och fridfullt

Ja, det blev frukost på fiket. Och hans mamma och Ann-louse kom också och fikade med oss. Trevligt var det. Sen så blev det hem till huset, där mor och far var.
 Men hela min dag och kväll har varit lugn och fridfull. Har också tagit mig en promenad i Hurtigtorpet idag igen, lugnt och skönt och fridfullt var det i skogen. Fast jag hade S och R med mig, lika lugna båda 2 ;b Sen så blev det hem till min mor och far och se på filmen "män som hatar kvinnor" för S hade inte sett den. Så nu har hon sett den, så nu är det bara att se till att se på fortsättningen - Flickan som lekte med elden. När det blir av vet man aldrig.
 Men efter filmen så drog vi till viking, till Ms lägenhet där vi höll oss ett tag. Lekte med Misn och försökte hålla den sällskap en stund. Sen tog vi oss en kort kort kort torgerunda, sen så drog jag hit till lägenheten. Va social med Putte en stund, och nu är han på jobbet. Duktig han är! Och imorgon ska jag få jobba, ska förmodligen åka till karlskoga för att både lämna och hämta grejer till jobbet. Så min kväll blir inte så jätte långt eftersom jag ska försöka komma upp i tid och orka med att köra bil och en lång eftermiddag (eller till kl 16.00 iaf!)


Men hallå, jag kom på en annan sak också. Imorgon ska jag klippa mig, men jag vill göra något nytt. Vad tycker ni jag ska göra isåfall? Kanske kan klippa av lite därbak och sen att jag har längre hår fram och så? Skaffa lugg igen kanske? Klippa upp håret som på denna bild som är nedan (jag gillar mitt hår där, så kanske ska färga det så också?) Eller om det kanske är lika bra i blondt eftersom jag har det nu? Hmm... Vad tycker ni? (: 

 

Men nu så börjar jag blir bra sleten, ska se på film en stund till och sedan så ska jag nog lägga mig i sängen och försöka sova lite. Känner mig inte jätte pigg just nu, men det kommer nog gå över. Men ha en bra kväll och sov gott alla. Blir extra glad om jag har lite kommentarer om hur jag ska klippa mig imorgon också. Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0