Måndag

Gårdagen blev myskväll och sen fick jag och älskling köra runt på E och J, och vips så höll bilen på att gå i bitar. Det går så när P ska göra så himla fort, och sladda och grejja. Sen blev det massa mys inatt, puss på dig.

Och jag får faktist vara ledig idag, eller pappa sa att jag va ledig. Finns inge att göra på jobbet. Så jag får väl va hemma och göra massa nytta istället antar jag. Jag funderar på att springa lite med Rambo (eller gå!) i hurtigtorpet. Med eller utan någon, vi får väl se om jag hittar nå offer som följer med. Ska nog tvätta lite också medans jag är hemma hos mor och far. Packa lite grejer som jag ska ha hos Patrik kanske (?). Annars får vi väl se vad dagen har ett erbjuda. Men börjar Rambo gnälla, så bäst att göra sig iordning för promenad. Tjofräs.



Kommentarer
Postat av: Belinda

Jag är bra sugen på att hitta på nå med våra pojkar =) typ tacos och mys kväll !



pusssss

2009-11-16 @ 13:28:34
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0