Måndag

Och jag är hemma på lunch. Efter lunch så ska jag på kalas (min mormor fyller år), sen till Kga om jag hinner. För min telefon har äntligen kommit. Eller den hade kommit förra veckan redan, och de hade ringt mig men jag hade inte svarat. Jag har inte haft ett enda jävla missat samtal eller något från förra veckan. Kanske ringde på mitt andra nummer, men de fick mitt "orginala" nummer.. Jävla Elgiganten, nöjd jag blir! Skärpning. annars ska jag ha en splitterny telefon om denna inte funkar nu!

Annars blir det nog bara chillkväll, älskling börjar på sitt första nattskift ikväll. Så jag får sova helt ensam hemma i lägenheten :/ Men back to reality, and to the work. Eller till jobbet iaf ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0