Måndag

Och dagen började med jobb. Men jag hade inte hört klockan imorse när den skulle ringa. Så jag vaknade 09.15 och såg vad klockan var. Jag skrek i mitt huvud "FAN JAG BÖRJAR OM EN KVART!!!!". Så jag fick borsta tänderna och klä på mig och dra till jobbet. Fick lov att hoppa över frukosten :/ Men dagen gick bra!

När arbetsdagen var över så drog jag iväg och solade solarium en stund, var grymt skönt. Ska nog börja göra det 1-2 gånger i veckan. Sen blev det en långpromenad med Rambo och Ronja, var grymt skönt det också. Sen blev det hem en sväng, packa lite och nu är jag här i lägenheten. Jag håller på att laga mat, för jag är grymt hungrig. Så jag hoppas min älskling Patrik kommer hem snart så han får äta varm mat ;b Han brukar inte vara den snabbaste i kommun (eller Sverige! HAHA.. nejdå). Men hoppas han kommer hem lagom till maten, skrev iaf ett sms och sa att jag har börjat med den :) Så vi får väl se :D


Men kvällen kommer att spenderas här, har faktist köpt mig en godispåse och en ramlösa som jag ska unna mig själv ikväll. jag får faktist, jag är för snäll så jag har tillåtelse att äta sötsaker på måndagar :p Sen får vi se vad Putte gör, om han är social med mig eller om han pysslar med annat. Nej, nu börjar det bli fart i grytan. Ha en bra kväll :) Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0