Nu så är man hemma från Öret

Jag kom hem från Örebro för ett tag sen. Och jag kan säga att det blev helt okej faktist, fast mycket motion. Parkerade en bit ifrån dit vi skulle. Nej vi skulle in till Örebro för att överaska Tolan, men det blev inte så värst stor överaskning. Tråkigt! Så sen blev det handla lite saker. Jag handlade mig en bentränare (som är både bra till magen, rumpa och fram/baklår!) och en liten mini datamus till min bärbara dator. Den är grön, och bra cool. Funkar skitbra! Och till mat i Örebro så blev det mat på pizzaplanet, var faktist gott. Sen blev det netonnet för att Sofia skulle in dit, sen åkte vi hem till Hällefors. Men när vi kom hem hit till Hfs så tog vi (jag och Sofia) oss en långpromenad med Rambo, Ronja och Bamse. Så himla skönt att röra på sig. Och sen åkte jag hem till huset och tog mig lite mat, sen drog jag hit till lägenheten för att va med Putte lite. Men han sitter bara vid datorn, så jag tänkte "då kan jag lika gärna få ihop ett inlägg här för att fördriva lite tid tills jag är klar. hihihihihi" 

Men sen så vet jag inte om jag är ledig imorgon eller inte. Pappa ringer imorgon och berättar om jag ska åka in till Karskoga (med grejer) imorgon eller inte. Det spörs med andra ord.. Men nu ska jag övertala min karl att se på en bra film så han kan slita sig ifrån datorn en stund så han kan mysa med mig! :) Sen blir det väl sova antar jag(?). Men nu ska jag stänga av datorn, ni får sova så gott om vi inte hörs nå mer ikväll. Godnatt.



P & P - <3<3<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0