Oerhört sociala

Jag och Putte sitter på varsin dator här i lägenheten. Väldigt sociala med varandra. Men vadfan, thats love.

Efter jobbet så blev det gå till ica för att handla lite gott. Och när jag hade gjort det så stod jag och väntade på Emilia för att hon skulle med mig hem och se på film. Så det blev en film, och det blev filmen "systrarna i jeans". Tror det till och med var 2an vi såg. Men jag såg inte hela för att jag sprang in i duschen. När jag var klar så åkte vi till Sofia som var i Mattias lägenheten och busade lite fast han inte var hemma. Och gud så söt M är (M står inte för Mattias, så ni alla vet!). Sen skulle E hem, och jag fick åka till Ica och handla mina mackor som jag ska ha till frukost imorgon bitti. Det var min dag och eftermiddag det. Och resterande av kvällen blir väl lite mer tv om inget dyker upp. Ska ju jobba imorgon.. Suck.


Men jo, jag har en fundering. Jag har ju en mobiltelefon som krånglar som in i bombens (har en SE w508). Och jag tänkte kolla efter en ny. Jag tänkte mig en SE c901 istället. men vet inte riktigt vilken färg det ska bli. En enkel telefon. Så, vad säger ni?


Men nu ska jag göra något annat, innan jag kokar över. För mitt inlägg jag skrev nyss, så försvann ALL text på. Så gissa om jag vart tokförbannad. Så godnatt!



Kommentarer
Postat av: E

Varför skriver du inte att du fick kuk i morse ? =D

2009-11-05 @ 09:39:05
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0