Onsdag

Idag är det lill-Lördag. Och vad gör man på en sån dag? Jo, jobbar! Suuuuuuck. Vill sova känner jag. Men det gick väl skapligt att somna fast älskling jobbade natt, men jag får lära mig om jag ska bo här. Jag ska lära mig. Men nu ska jag till jobbet :/ Idag vill jag verkligen inte, ingenting är på topp. Orka jobba! Men pengar vadfan!



Sen så kan vissa personer sluta med att skriva saker som är påhittad. Det leder ingen vart, så ge dig med det. Jag kan börja fundera på vad du vill egentligen. Ljuger du ihop nått, eller är det verkligen sant det du säger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0