Onsdag

Och jag har nyligen kommit hem från Karlstad. Har hämtat grejer åt pappa, eller till jobbet menade jag. Så blev det ta en promenad hem, och har nu lunch. Ska försöka rappa på lite, för jag ska byta om och sedan ner och jobba lite. Jobb... Tråkigt men det blir pengar i slutändan. Slutar till något bra iallafall!

Sen idag så har jag väl inte större planer på att göra något. Får väl kanske ta mig en promenad om det inte finns så värskt mycket att göra.. Men nej vet ni vad? Vi hörs sen när jag kommer hem igen. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0