Seriöst alltså!

Pappa ringer och väcker mig på morgonen och säger att jag ska åka till Karlskoga för att hämta grejer, javisst tänkte jag. Det blir nog lugnt. Men när jag väl kommer hem från Karlskoga så säger han att jag ska åka till Karlstad också. SÅ det var bara att dra sig iväg ditåt också. Efter Karlstad så drog vi (jag och Tolan) till LOKA för att bada lite, och fan vad skoj vi hade! 30 mil + lite till sen har jag åkt idag! Som tur hade jag sällskap! Thanks hun.

Men nu så är det idol som här hemma i huset, är hundvakt också. Sen så blir det väl ut antar jag, fast jag kommer gå. Åka 30 mil känns och sen bada på det känns alltså. Ta följe med Sofia, hämta min cykel och sedan träffa lite folk om det hinns med(?). Sen blir det nog hem till lägenheten och bädda ner mig bredvid min karl. Mys på det va! Men nu ska jag nog faktist gå tillbaka till tvn. Skulle bara berätta att jag levde, och att det intehar hänt nått eftersom det har varit så dålig uppdatering idag. Men nu så ropar S på mig, tuudelooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0