SM - Söndagsmys

Hejhej
Har bara slöat idag.. Tolan kom hem hit vid 12 slaget i förmiddags och vi kollade på film. Vi kollade på HSM3 för hon hade inte sett den. Och sen drog jag hem till mammut och papput och rambi för att träffa dom. Och T drog någon annan stans.. Men nu är jag här igen och ska snart ner och möta T, för lite mer mys. det är ju GG ikväll! Måste ses, very important!

Efter det så blir det väl mer tvn, sen ikväll kommer min älskling hem. Sen ska väl T hem, och jag ska mysa med min karl som kommer hem. Nej, dags att dra ner nu och möta henne! :) Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0