Söndag

Ja, jag behöver nog inte säger något mer om gårdagen. Ni såg ju massa bilder.. Kul hade vi!

Men dagen började med att gå upp, slå på tvn i lägenheten. Sen så blev det diska lite, fanns lite annat och göra. Lika bra att göra det medans jag inte hade nå för mig. Sen så blev det åka till mormor och äta, putte blev med till och med :) Kul att han kan följa med ibland! :) Sen så körde jag hem han till lägenheten och jag är nu hemma i huset själv. Är faktist hundvakt, mycket roligt. Så jag ska väl snart ta ut han på en promenad så han får göra ifrån sig, sen så kan jag nog lägga mig framför tvn och se om det finns något bra på tvn. Eller om det inte finns något bra så får jag väl se efter i film-pärmen om det är något där. Men sen kl 19.00 så är det GG som gäller! Så himla efterlängtat. Varje gång det tar slut, så blir jag ledsen. Det är fan 1 hel vecka tills fortsättningen är! :@ Morr.. Men GG ser jag fram emot ikväll, själv eller inte själv. Det är ingen som vet, inte ens jag. Men jag ska se det iallafall! :)

Men nu ska jag ta ut hunden så jag kan få va soffliggare ett tag.
Ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0