Söndag!

Hmm, söndag ;b Vad kan man säga om det då? Vi får väl se om jag kommer på nå bra att berätta.
JO, i fredags så var det ju fredag den 13:e oc hsjälvklart så fick jag böter. Råkade köra lite för fort, fyfan. Polisjävel säger jag, usch. Haha, det var en sak som jag kom på iaf ;p

Men igår så träffade jag Sofia raring en stund, sen efter det så hittade vi Carro och Vic efter vägen så vi sa väl hej till dom. Och vi träffade Anna & Mackan också. Massa trevligt, sen så åkte jag med Emil, Patricia och Ica efter Sofia skulle hem. Kul hade vi också.. Puss på det!


Men idag så har jag varit ner med matlåda till Patrik, sen åkte jag och handlade och sen tog en sväng hem för att hämta en micro och lite kläder. Så nu har jag duschat och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet. När han kommer hem så ska vi nog ta bilen och åka till strömsdahl och äta världens godaste mat! Finns seriöst inge godare mat, skulle vilja äta den maten varje dag om jag fick och hade råd. Men vi ska väl ta en skogstur dit med min bil (såklart) och sedan ska jag nog hem till mor och far. Saknar dom lite faktist! Och Rambo såklart! Men men, nu måste jag nog faktist försöka vara klar tills hjärtat kommer hem. Ha en bra dag så hörs vi sen. Puss



ÄLSKADE! <3 Välkommen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0