Tjadär

Nu har jag varit ute och gått, tvättat (pågår just nu) och hunnit med att städa och tvätta min bil. Herregud vad folk lämnar skräp och skit efter sig. Kan man inte ta reda på saker och ting eller? Ska jag va likadan mot er? Ajja, inge mer skit i min bil iallafall. Då är det du som får städa den. Haha

Men men, ska packa lite i min låda som jag har som ska med till lägenheten. Jag har faktist lite grejer som ska dit, eller rättare sagt. Det är vanliga kläder, så slipper jag ha väskor och påsar liggnas överallt där ;b hihi. Kommer nog bli lättare med en minibyrå där istället. Sen så blir det nog filmmys med Sofia, och efter det ska jag nog till lägenheten och se film med raring. Eller så blir det bara tvn, som vanligt. Sen så får vi väl se vad som händer imorgon, om jag får jobba eller inte. Det får jag reda på när pappa kommer hem. Men nej, dags att packa lite mer nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0