Torsdag

Dagen före Fredag, dagen före sista arbetsdagen.. Jag är svintrött och orkar inte egentligen. Vill sova, sova massor! Och speciellt bredvid min älskling som ligger just nu i sängen och gottar sig.. ;o Vill också litte och gotta mig.. Men snart äre helg! =D


(Bildbrist, jotack.. Jag vet!)



Sen en annan sak.. Man får tydkien inte skriva om vad man vill här i bloggen. Om jag fattat rätt så får man skriva vad man vill, utrycka sig hur man vill eftersom det är ens egen blogg utan att någon ska kommentera fjantiga kommentarer eller bry sig för mycket. Men jag ändrar en mening från gårdagens inlägg som det står "Men sen efter älsk åkte till jobbet, så drog jag ut en sväng och träffade en kompis." till detta istället - "Men sen efter älsk åkte til jobbet, så drog jag ut en liten sväng och träffade CAROLIN LEPIK!"  Nöjd? (det var du som tror att jag skäms över dig, så hoppas du är nöjd nu =))


Kommentarer
Postat av: carolin

jag skiter i det. bara så jävla störande!

2009-11-26 @ 18:18:24
URL: http://carrrrru.blogg.se/
Postat av: Amanda

fin blogg du har ..

vad ska du göra idag? :)



---------------------------- DESIGN --------

ps. gör gratis design ..

vill du ha en av mig? läs då detta:

http://aamandammatanovic.blogg.se/2009/november/ny-andring-nar-det-galler-att-meila-mig.html#comment

2009-11-29 @ 09:11:09
URL: http://aamandammatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0