Torsdag kväll

Och imorgon så är det faktist dags för helg. För det är ju fredag, jag älskar fredagar. Dom är så sköna(?). Plus att imorgon får jag en fetinglön, grymt stolt över mig själv för det. MONEY! Så jag ska minnsan köpa mig något riktigt bra, eller så får vi se vad pengarna blir till. Kanske något annat viktigt? (:

Men jag har faktist åkt 4hjuling med Sofia idag, grymt kul. Vi (eller jag!) körde lite för mycket så den välte, men ingen skada skedd. Eller jag har lite ont i armbågen och höften, men jag klarar mig. Tror hon också fick lite ont. Sen blev det åka hem till mig, för att jag skulle få duscha och fixa lite mig iordning för att sedan dra ut med bilen ett tag. Vi åkte runt och runt, sen så fick vi polizei efter oss. Tror ni inte att vi blev lite skraja? Jorå, det blev vi minnsan. Sen blev det lugnt, och åka till Ica där Sofia ställer sig och frågar ut polisen varför dom följde efter oss så himla länge. Typiskt Sofia! =P Sen nu blev det hem till lägenheten, och skulle få ihop ett inlägg och sen invänta min karl.


Så jag ska väl försöka avsluta detta inlägg och börja med att värma mjölken och ta fram lite grejer så det är klart tills han kommer hem. Sen så hoppas jag på massa tvmys och godmat med hjärtat innan det är läggdags. Men vi får väl se vilket humör han är på. Mysig eller inte mysig, det är frågan. Men godnatt folket! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0