Torsdag

Godmiddag.
Är nu hemma på lunch och det blev älgbullar med potatis och sås, grymt gött. Ska ner och jobba på med resten om några minuter. Men sen efter jobbet så ska jag ta med mig S ut en sväng, hon vet inte vart och vad vi ska göra. Sa bara att vi ska ut och leka lite i snön :) Så det blir en överaskning liksom. Jag tror C redan vet om vad vi ska göra, men säg inge! hahaha.

Så efter jobbet så blir det göra iordning lite. Så vi får höras mer mot kvällen sen, hur dagen har gått och vad vi har gjort ;) Men nu ska jag gosa med Rambo lite innan jobbet igen. Vi hörs sen. Puss



Kommentarer
Postat av: ebru

fin blogg :)

2009-11-05 @ 18:04:46
URL: http://ciftci.blogg.se/
Postat av: ebru

fin blogg :)

2009-11-05 @ 18:04:54
URL: http://ciftci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0