Återigen kväll

Faktist, blev film och lite chill med S och E.. Grymt kul och trevligt. Sen blev det ut en sväng med dom också, skrämde upp oss själva när vi var i sången.. Vadå gubbe? Hahahahaha.. Nej gud, så trött jag är. Kanske sova lite? Hmm... Låter som en bra idé.

Imorgon bär det av till Karlskoga. Lämna grejer, lämna in min telefon och kanske något från donken (det är ett måste typ). Sen blir det mer jobba, fast på verkstan. Skoj va? Japp, oerhört kul. Nej, tjooo brooo.



Du kan mista något som har blivit något så underbart pga att hon har hittat sig själv. Du anar inte vad jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: E

love U

2009-10-28 @ 10:16:45
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0