Fredag

Godmorgon på er! Äntligen Fredag, oooooh yeah!

Men har precis gått upp, håller på att äter lite frukost här hos P. Sov kvar inatt och ska sova kvar här hela helgen antar jag. Det är mycket saknat!
 Men ikväll så vet jag inte vad som händer riktigt, jag ska vara Chaffis åt Patrik vet jag iallafall. Han ska ha kul ikväll, och imorgon när jag ska ut och ha kul. Då ska han vara chaffis åt mig! (: Vi har dealat liksom, känns skönt att göra så ;b Så ooooh yeah, min Lördag är fixad!


Nej, nu ska jag nog äta klart och väcka raring som sover än och fråga en sak. Sen blir det åka och jobba i några timmar, och SEN är det helg! Jag älskar't! Och idag ska jag försöka skriva lite mer.. Ha det bra tills vidare. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0