Fredag

Hej och godkväll.
Blev karlskoga som sagt, och jag höll mig vaken. Men tror ni inte att det blev Karlskoga en gång till idag eller? Jorå.. När vi hade kommit hem och varit hemma en stund så fick jag ett sms från EL-GIGANTEN som då sa att min telefon hade kommit tillbaka. Jag väntade och tänkte och hoppades att jag skulle åka in redan nästa vecka igen. Men nej, Carro och Tolan ville in igen. De skulle kolla på skor, så vi drog iväg igen. Fast denna gång åkte vi V70 in. Lite bekvämare.. Sen blev det hem, och byta bil och krångla.

Men nu sitter jag här, tog internet kabeln för att ha något att göra. Patrik ska vrångt se på hockeyn som går på 6an. Jag är inte så värst sugen på det, men får väl sitta här tills han byter kanal eller nått. Sen blir det v-speldags. JAG har faktist tagit med mig mitt ps2 så jag har något att göra medans min mupp är borta ;b haha. ska fråga först om jag får koppla in det. Men nu ska jag faktist avsluta detta inlägg.. Så ni får ha en bra kväll, och en bra helg.

Det är dags för fredagsmyyyyyyyyys!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0