Haha, är jag förvånad?

Nej inte direkt!
Knappt inget blev som det skulle idag, blir så nöjd ibland.. Now it is paybacks time.
Men vadå, jag är inte bitter! :) Ska försöka ta allt dåligt med ett leende och acceptera det hur enkelt som helst. Det kommer gå bra ändå, jag har mina söta vänner att vara med också. Tur att de är mina hjätar ;b

Men ska väl dra och äta pizza med Vican strax, sedan får vi se vad det blir utav. Tror T skulle till mr.R en sväng, och sedan får vi se vad jag gör. Hoppas på att få vara med C också lite. Men ska nog till lägenheten sen och hämta lite grejer, eftersom jag ska sova hemma ikväll.

Men hoppas på en superbra kväll för det! (: Ha en bra kväll så hörs vi senare, eller imorgon.
Ciao mi bello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0