Hej Fredag!

Hejsan Fredag, du är efterlängtad. Så skönt när klockan slog 13.00 och vi fick gå och byta om. *Pustar ut!* Det har varit en otroligt hård vecka alltså.

Men jag har faktist fått i mig lite käk, städat åt Foppa lite grann och nu är jag här. Jag ska strax plocka iordning lite i mitt rum, och sedan duscha och göra mig iordning. Det blir bio ikväll med tjejorna, kommer nog bli mysigt! Tur att man har dom iallafall, vänner som ställer upp i vått och torrt! Sen får vi se vart det bär av.. Runt omkring här, eller ut i skogen? Det är ingen som vet! (:


Svar på kommentarer:
Julia; Det är otroligt kul att rida alltså. Så bilder borde jag lägga ut, men jag har inte vågat. Så himla "snygga" bilder så man skäms nästan. haha.
Emilia: Jag är både glad och ledsen, klart man saknar något man har haft i 2 år liksom och bara tar slut. Men å andra sidan så har jag mina vänner som gör mig glad och så! (:


Nej hörrni, nu blir det faktist ta tummen ur röven och börja städa. Bye.


Kommentarer
Postat av: Emilia

ja men det är klart! jag förstår dig faktiskt. men som sagt du har ju oss, dina vänner som alltid finns :) Krama

2009-10-16 @ 15:44:42
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0