Hej Lördag!

Jaaaa, jag sa igår att jag skulle lägaa ut lite bilder. Det har jag gjort också, men på facebook (Sara Leppänen) och bilddagboken (sooetnos). Så ni som är intresserade så gå in där och kolla lite. Själv ska jag nog lägga ut de finaste här på bloggen, resten kan ni se på de andra sidorna ;b Enjoy fuckers!














Men nu fick ni se lite iallafall.. Mer hittar ni.. Ja ni vet vart! Har typ sagt det 2 gånger redan, men ifall ni glömde bort. Jag vet att vissa är bra glömska! Men tack och hej för mig, nu ska jag ta mig en ridtur i knuthöjden med snygg Patricia! :) Mer bilder kan komma! ;D Ha en bra dag! Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0